ارسال رایگان برای سفارش های بالای 1500000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای 1500000 تومان

زرسام بلاگ زرسام

لباس مناسب فصل بهار کدام است و از چه اکسسوری‌هایی استفاده کنیم؟

در این مقاله می‌خواهیم یاد بگیریم که چه اکسسوری مناسب حال و هوای این روزهایمان است و بعد از توضیح هر قسمت چند پیشنهاد برای ایده گرفتن به شما خواهیم داد تا پیش از خرید لباس نو و بهاری خودتان انتخاب‌های مختلف و مد امسال را بشناسید و خرید آسان و برنامه‌ریزی شده‌ای را داشته باشید.
article

لباس مناسب فصل بهار کدام است؟

لباس مناسب فصل بهار کدام است؟ وقتی بهار نزدیک می‌شود، همه ما درگیر این سوال می‌شویم که برای عید کدام لباس‌ها را می‌توانیم در دید و بازدید عید بپوشیم؟ یک تیپ بهاری شیک و متفاوت و به اندازه کافی راحت، همان چیزی است که این روزها به آن نیاز دارید. معمولا سبک‌ها و طرح‌هایی که در فصل بهار مرسوم می‌شود که شامل رنگ‌های روشن یا ترکیب چند رنگ روشن به همراه هم هست. در واقع ترند بهار به قدری متنوع است. که شما می‌توانید لباس مورد علاقه خودتان را به سبک خودتان طراحی کنید تمامی محصولات زرسام دارای گارانتی زرسام هستند.

این فصل بهترین فرصت برای به روز بودن و استفاده آزادانه از اکسسوری هاست. خال‌خالی، راه‌راه و گل‌دار چند نمونه از طرح‌های لباس‌ها و مانتوهای بهاری هستند که می‌توانیم با رنگ‌های شاد شال و کیف و اکسسوری به آن‌ها روحیه ببخشیم. پس هدف خودتان را روی رنگ لباس یا رنگ اکسسوری روی لباس‌های تک رنگ و ساده قرار بدهید. به همین خاطر در این مقاله می‌خواهیم یاد بگیریم که چه اکسسوری مناسب حال و هوای این روزهایمان است و بعد از توضیح هر قسمت چند پیشنهاد برای ایده گرفتن به شما خواهیم داد تا پیش از خرید لباس نو و بهاری خودتان انتخاب‌های مختلف و مد امسال را بشناسید و خرید آسان و برنامه‌ریزی شده‌ای را داشته باشید.

رنگ طلایی

استایل رنگ طلایی مارگوت رابی در مراسم اسکار 2016

استایل رنگ طلایی مارگوت رابی در مراسم اسکار 2016



استفاده از طلا و رنگ طلایی می‌تواند انتخاب مناسبی برای زیورآلات بهاری باشد چون نور خورشید رنگ طلایی آن را به زیبایی منعکس می‌کند که بسیار جذاب است. بنابراین حضور طلا در هر یک از زیورالات‌مان کار را تمام می‌کند. در کل رنگ طلایی از جمله رنگ‌هایی است که ظرافت و زیبایی را نشان می‌دهد و به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود. اگر می‌خواهید از این رنگ استفاده کنید، نباید رنگ‌های زیادی را با آن ترکیب کنید. رنگ طلایی به خوبی می‌تواند به عنوان یک دوخت زینتی، یک وسیله زیتنی یا طرحی زینتی روی لباس استفاده شود. مثلا یک گردنبند طلایی روی پیراهنی مشکی به خوبی می‌درخشد. لباس مناسب فصل بهار کدام است؟ 

 

رنگ‌های پاستلی

بهار فصل رنگ‌‌هاست. پس حضور رنگ‌‌های شاد و پاستلی برای لباس مناسب فصل بهار الزامی است. رنگ‌هایی مثل کاراملی روشن، هلویی، نعنایی روشن، صورتی روشن، آبی روشن، بنفش روشن و موزی و غیره رنگ‌های پاستلی هستند. این رنگ‌ها تناژ رنگ‌های واقعی را دارند اما خیلی روشن و نزدیک به رنگ‌های خنثی یعنی طوسی و مشکی و سفید هستند. استفاده از لباس‌هایی با رنگ‌های پاستلی همیشه یک استایل جذاب بود که مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفته است. به شرط اینکه بلد باشیم چطور از این رنگ‌ها استفاده کنیم و این رنگ ها را با چه رنگ‌های دیگر ست کنیم.

یکی از کارای جذابی که می‌شود انجام داد این است که شما رنگ‌های پاستلی را با رنگ‌های متضادشان ست کنید. مثلا رنگ آبی روشن را با رنگ سبز نعنایی روشن، یا آبی روشن را با زرد یا لیمویی خیلی روشن ست کنید و یک استایل خاص بسازید. در واقع رنگ‌های پاستیلی باعث شدند که رنگ‌های جیغ و یکنواختی که همیشه وجود داشته را آرام و خنثی کنند و حال ما را با نگاه کردن به انواع استایل در رنگ‌های مختلف خوب کنند و اصلا یک حالت آرامش بخش ایجاد می‌کنند. کار دیگری که می‌شود برای پوشیدن رنگ‌های پاستلی انجام داد استفاده از این رنگ‌ها در شلوار‌های جین است. فکرش را بکنید، یک شلوار جین آبی یا صورتی روشن با یک تاپ سفید یا یک تیشرت به رنگ جیغ! چقدر زیبا خواهد شد.

رنگ پوست شما چه رنگی هست؟

اگه بخواهیم رنگ‌های پاستیلی را متناسب با رنگ پوستمان انتخاب کنیم بهتر است به این نکات توجه کنیم اگر رنگ پوست شما روشن است. حتما رنگ‌های آبی روشن را امتحان کنید و برای اینکه بهتر به نظر برسید حتما آرایش کنید. مخصوصا اگر پوست روشن با ته رنگ گرمی دارید. اگر رنگ مو و چشم‌های شما هم روشن است رنگ‌های پاستلی به شما کمک می‌کنند. تا زیباتر بنظر بیایید و بنفش خیلی کم رنگ پاستلی با رنگ پوست شما خیلی جور در خواهد آمد اگر پوستی با ته رنگ سرد دارید رنگ‌های نارنجی روشن وهلویی بیشترمناسب شما هستند.

اگر رنگ پوست شما نه روشن است نه تیره: در این صورت می‌توانید از طیف گسترده‌ایی از رنگ های پاستلی لذت ببرید. می توانید با یک مانتو اسپرت طوسی روشن شروع کنید و ست لباس زن و مرد زرد و سبز روشن پاستلی رو در رنگ لباس هایتان قرار دهید. خرید مانتو بهاری به رنگ صورتی پاستلی را هرگز فراموش نکنید. این رنگ شما را بی نهایت زیبا و جذاب خواهد کرد اگر رنگ پوست شما سبزه است. انتخاب یک مانتو اسپرت زرد پاستلی می تواند بهترین انتخابی باشه که تا به حال انجام داده‌اید. این رنگ فوق العاده، خیلی به پوست شما می‌آید. همچنین اگر لباس‌هایی با رنگ طبیعی می‌پوشید حتما بنفش پاستلی را امتحان کنید. کسانی که سبزه هستند و پوستشان ته رنگ گرم دارد باید رنگ های خیلی روشن و براق پاستلی را انتخاب کنند. مانند کله غازی خیلی روشن.

افرادی که پوست سبزه دارند

کسانی که سبزه هستند ولی ته رنگ پوستشان سرد است (هرچند تشخیص سرد و گرم بودن پوست های تیره خیلی آسان نیست) بهتر از رنگ پاستلی گرم تر استفاده کنند. در کل اگر پوستی با ته رنگ سرد دارید انتخاب یک مانتو اسپرت بنفش پاستلی شما واقعا جذاب خواهد کرد، برای زوج هایی که می خوان ست لباس زن و مرد بخرند و رنگ پوست گرم تری دارن لباس هایی به رنگ زرد پاستلی به رنگ پوستشان می‌آید و آنها را جذاب‌تر می‌کند.

 

شلوار جین، لباس مناسب فصل بهار

شلور جین آویزان شده از رخت

شلوار جین یک انتخاب خوب برای لباس مناسب فصل بهار است. درواقح اگر یک عدد شلوار جین کلاسیک تیره یا روشن در بین لباس‌هایتان دارید خیالتان برای ست‌ کردن یک تیپ بهاری تا حدود زیادی راحت باشد. جین‌ها براساس نوع برشی که دارند، استایل، تزئینات و طراحی خاصی دارن که به انواع مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند. شاید با نگاه اول همه جین‌ها شبیه هم باشند اما در واقع هرکدام تاثیر متفاوتی روی استایل افراد با اندام‌های مختلف و ذائقه پوششی مختلف می‌گذارند. خانم‌ها برای ست‌کردن کفش با شلوار جین کارشان راحت است. شلوار جین‌های راسته، دم‌پا گشاد و کلاسیک را می‌توان با کفش‌های پاشنه‌ بلند، اسپرت و کتانی ست کرد.

آقایان بهتر است گزینه‌ی ست‌کردن کفش رسمی مشکی با شلوار جین را فراموش کنند. کالج‌های رنگی، کتانی و البته یک جفت کفش رسمی قهوه‌ای انتخاب‌های بهتری برای ست‌کردن کفش مردانه با شلوار جین هستند. در تمام دنیا، ست‌کردن شلوار جین با کفش قهوه‌ای رسمی یک قانون است پس از این قانون جهانی سرپیچی نکنید. اگر قصد دارید با شلوار جین یک کفش قهوه‌ای کمی تا قسمتی ساقدار و رسمی بپوشید بهتر است یک جفت کفش ساق‌دار بندی انتخاب کنید. با آمدن فصل بهار شلوار کوتاه عضو اصلی تیپ‌های بهاری و تابستانی ما می‌شود. پس یک پا بند جذاب می‌تواند استایلمان را تکمیل کند. خرید زیورآلات زنانه.

ترکیب مناسب رنگ‌ها

ترکیب درست رنگ ها در کنار هم می‌تواند جلوه زیبایی ایجاد بکند، پس با یک خورده دقت در ست کردن لباس و کیف و کفش و اکسسوری‌هایتان با هم می‌توانید یک هارمونی زیبا ایجاد کنید. بسیاری از افراد، روش صحیح ست کردن رنگ‌ها با یکدیگر را نمی‌دانند. ما در این بخش قصد داریم به این سوال پاسخ بدهیم که چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند ؟ برای پاسخ به این سوال، ابتدایی‌ترین راه حل، استفاده از چرخه رنگ است.چرخه رنگ نشان دهنده رنگ‌های هیو (Hue) یا اصلی در کنار هم است. در این چرخه، رنگ‌ها از نظر گرم و سرد بودن از همدیگر جدا شده‌اند خرید گردنبند زنانه.

برای استفاده از چرخه رنگ و پیدا کردن رنگ‌هایی که با هم هارمونی دارند چند راه حل خواهیم داشت.

  • از رنگ‌های مکمل استفاده کنید. درواقع رنگ‌های مکمل با هم در تضاد هستند و این تضاد، باعث می‌شوند که برخی از اکسسوری‌ها بیشتر به چشم بیایند.
  • استفاده از رنگ‌های مشابه. در این روش از سه رنگ استفاده می‌شود. رنگ‌های این ترکیب باید در چرخه رنگ کنار هم باشند. از به کارگیری رنگ‌های سرد و گرم در کنار همدیگر خودداری کنید.
  • در حقیقت بهترین تناژ رنگ برای بهار ترکیب این رنگ‌ها در کنار هم هست.
چرخه رنگ برای درست کردن هارمونی صحیح

چرخه رنگ برای درست کردن هارمونی صحیح

لباس مناسب فصل بهار

هارمونی‌های رنگ مورد استفاده در فصل بهار

رنگ سال 1403

همانطور که می‌دانید رنگ سال 1403 رنگی است که در نهایت برای سال پیشرو یا همان 2024 معرفی شد.

رنگ سال، آبی کلاسیک است.
PANTONE 19-4052 کلاسیک آبی

با شعار ایجاد آرامش، اعتماد به نفس و ارتباط اجتماعی است. اگرچه شرکت پنتون رنگ سال را آبی کلاسیک یا آبی کاربنی معرفی کرد، اما در این اواخر تنها یک رنگ مورد استفاده طراحان قرار نگرفته و معمولا از رنگ‌های متفاوتی در طراحی و تولید لباس‌های بهاره مورد استفاده قرار می‌گیرد. لباس آبی رنگ دارای رنگ سرد است و بنابراین از قوانین رنگ سرد نیز تبعیت می‌کند. همه رنگ‌های سرد به طور کلی خاصیت آرامش بخشی دارد. اگر بخواهیم دقیق‌تر این رنگ را بررسی کنیم می‌توان گفت که لباس آبی و رنگ آن بخاطر ترکیب پذیری بالا با رنگ‌های مختلف و به وجود آوردن رنگ‌هایی مثل بنفش، سبز و سبزآبی و… مرز وسیعی بین بقیه رنگ‌‌ها به خودش اختصاص داده است.

ست مناسب رنگ آبی

یکی از ست‌های مناسب با آبی، ترکیب آن با رنگ چرم طبیعی است که این روزها خیلی مد شده. از طیف کرم و بژ تا مشکی و قهوه‌ای همگی با آبی ترکیب خاصی را ایجاد می‌کنند. استفاده از چرم با رنگ تیره برای روز ترکیب جذابی نیست اما در شب یک انتخاب فوق العاده برای شیک پوشان است. در واقع کمتر کسی را پیدا می کنید که به این رنگ جذاب با بی‌تفاوتی نگاه کند. کافیست همین امروز مانتوی آبی نفتی یا کفش آبی نفتی یا حتی روسری آبی نفتی خودتان را به سر کنید تا ببینید که همه‌ی نگاه‌ها به سمت شما جذب می شود.

شاید دوست داشته باشید این مطلب را بخوانید:
اینفوگرافیک: معرفی استایل‌ها و چطور استایل خوبی داشته باشیم ؟
معرفی استایل ­ها و نقش اکسسوری ­­‌ها در هر کدام – قسمت اول

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *